Gå til innhold

PSMF feil diett for meg?


Time

Anbefalte innlegg

Jente, 158 cm, 65,8 kg. Tidligere trent mye styrketrening, vært syk i 8 uker nå og ikke hatt overskudd til trening. Ønsker å kickstarte for å få motivasjon og komme inn i gode matrutiner igjen. Er PSMF riktig diett for meg? Hvor mange kg kan jeg gå ned ila et par uker på denne? Tenker å gradvis legge til karbs da jeg begynner å trene igjen. Har tilsammen gått ned over 20 kg med endring i kosthold og mosjon. Bedre forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et alternativ til en ren PSMF diett er å legge inn PSMF-dager i løpet av en uke. Dette gjør jeg og det fungerer fint for meg. På treningsdager spiser jeg litt mer normalt. Det vil si, ganske mye karbohydrater/fett før og etter trening. 

Fra erfaringer tidligere er PSMF vanskelig, men det virker som om det går fint for min del når jeg får disse treningsdagene med en god del mer mat.

Om du kjører PSMF, så pass på å gjøre det riktig. Det vil si, få i deg masse, masse grønsaker. Jeg er ikke spesielt sulten på PSMF og føler egentlig at det er ganske greit, selv om det selvsagt er litt kjipt i lengden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...