Gå til innhold

Trene samme dag om du evt skal i feiring/julebord/fest?


trumfen

Anbefalte innlegg

Hva er folkes mening om en trener på lørdags morgen og deretter skal f.eks i 30års dag på kvelden?
Hva er det en burde gjøre? Burde en trene i det hele tatt?

Istede for å ta en knallhard økt der hvor du kjører på, så kjører jeg en lett økt med baseøvelser. Så det ikke blir så forferdelig påkjenning på kroppen når kvelden kommer og øl blir inntatt. Jeg tenker litt slik: Det er ikke nødvendig å bryte ned "veldig" mye når en skal "forgifte" kroppen og kroppen skal få sin restitusjon etter treninga og festen. Bedre med ei lett økt en ingenting. 

Det er sånn jeg gjør det, vet ikke om det er riktig, men det føles riktig å kjøre det sånn :)
Heldigvis er jeg ikke ofte ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, HenrikWL skrev:

Med mindre du skal konkurrere på søndagen har ingenting av det du nevner noe å si. Én kveld betyr ingenting, det er de flere titalls andre den måneden som har noe å si. 

Så du mener det er bare å kjøre på med en knallhard økt og deretter reise ut samme kvelden? :) Kan si jeg har vært ute 3 ganger i år. Men frister ikke, mer for venner sin skyld. Men poenget mitt er at... Du forgifter jo kroppen å bryt den ned med alkohol, er det så lurt å ta en knallhard økt samme dagen og bryte musklene skikkelig ned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke, så la være. Men som jeg skrev: med mindre du skal konkurrere på søndagen er det et musepiss i havet. 

Drit i dag-til-dag, se på måned-til-måned. Én enkelt dag i måneden klarer du ikke ødelegge for treningen din med mindre du går hen og knekker ryggen eller noe; selv om du lever kun på rent sukker og whisky den dagen så har det ingenting å si - det er de 29 andre dagene i måneden som teller. 

Ikke overtenk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HenrikWL skrev:

Vil du ikke, så la være. Men som jeg skrev: med mindre du skal konkurrere på søndagen er det et musepiss i havet. 

Drit i dag-til-dag, se på måned-til-måned. Én enkelt dag i måneden klarer du ikke ødelegge for treningen din med mindre du går hen og knekker ryggen eller noe; selv om du lever kun på rent sukker og whisky den dagen så har det ingenting å si - det er de 29 andre dagene i måneden som teller. 

Ikke overtenk. 

Den e god :D Fikk en litt annen vinkel når du skrev se på måned-til-måned :) Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...