Gå til innhold

sliter å gå opp i vekt


LenaV

Anbefalte innlegg

Folkens som har tarmproblemer (Chrons, IBS, UC). Hva spiser dokker for å holde vekta oppe? Sliter med tarmen masse (ikke funnet ut helt hva er galt enda) og holder meg på 52 kg på det tungste. Jeg er 170 i høyde så jeg er undervektig. Noe diett å anbefale? 

Det verste er at jeg får muskler veldig lett. Sliter veldig og vil gjerne se kvinnelig ut og ikke som tenåring. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje legge inn måltider med mye karbohydrater og fett kunne fungert? Må da ikke være junkfood som de fleste tenker, men for eksempel peanøttsmør, nøtter, vanlig smør, avocado, rømme kombinert med matvarer som pasta, potet, grovt brød, honning og frukt som banan og dadler (hvis det kan telles som en frukt?:roflmao:) og annen tørket frukt.

*Er ingen spesialist, og deler kun ut i fra egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...