Gå til innhold

Spørsmål om kosthold


Oledole1

Anbefalte innlegg

Hei! Har trent styrke i eit halvt år, og brukt Proteinfabrikken sin When Tech etter kvar trening, noko eg har vert fornøgd med. Har no starta å jobbe på sjøen, og gløymde igjen pulveret heime. Går litt rare vakter og er avhengig av å trene ein halvtime etter middag. Spørsmålet er om det er nokre smarte sjeler her inne som har nokre tips til kva eg kan erstatte proteinpulveret med her ute?  Har det meste av pålegg og mat til rådighet, men eg kan liksom ikkje lage meg eit gourmetmåltid aleine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Oledole1 skrev:

Hei! Har trent styrke i eit halvt år, og brukt Proteinfabrikken sin When Tech etter kvar trening, noko eg har vert fornøgd med. Har no starta å jobbe på sjøen, og gløymde igjen pulveret heime. Går litt rare vakter og er avhengig av å trene ein halvtime etter middag. Spørsmålet er om det er nokre smarte sjeler her inne som har nokre tips til kva eg kan erstatte proteinpulveret med her ute?  Har det meste av pålegg og mat til rådighet, men eg kan liksom ikkje lage meg eit gourmetmåltid aleine. 

Hvis du har det meste av pålegg og mat til rådighet er jo svaret enkelt: All slags proteinrik mat, et godt tips er den du selv synes smaker best. 

Alt av magert kjøttpålegg, kjøtt, kylling, hvit fisk osv. er matvarer som består så og si kun av proteiner. Mens du har egg, laks osv. som inneholder en del fett i tillegg.

Har du så god tilgang ti lmat er det jo ikke noe poeng å dra med seg pulver ut. Jeg dro aldri med meg pulver når jeg jobba i nordsjøen :)  Alt for mye konge mat til det :)

Du går vel 6 timer på og 6 timer av i 4 uker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoBro skrev:

Hvis du har det meste av pålegg og mat til rådighet er jo svaret enkelt: All slags proteinrik mat, et godt tips er den du selv synes smaker best. 

Alt av magert kjøttpålegg, kjøtt, kylling, hvit fisk osv. er matvarer som består så og si kun av proteiner. Mens du har egg, laks osv. som inneholder en del fett i tillegg.

Har du så god tilgang ti lmat er det jo ikke noe poeng å dra med seg pulver ut. Jeg dro aldri med meg pulver når jeg jobba i nordsjøen :)  Alt for mye konge mat til det :)

Du går vel 6 timer på og 6 timer av i 4 uker ?

Stwmmer, går 6 / 6 vakter :) takkar so mykje for svar. La oss berre håpe på lite bølger, slik at ein kan holde programmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...