Gå til innhold

nybegynner og gravid


Nathalie91

Anbefalte innlegg

Hei alle! 

jeg er ei kvinne på 26 år som venter sitt tredje barn den 11 august! ( uææ..) jeg har lenge, og da mener jeg lenge, ønsket å trene til bikini fitness og kanskje en dag stille i konkurranse. jeg er per dags dato veldig gravid og lubben! jadda! så jeg er klar over at jeg må trene en god stund før det blir en realitet å stille i konkurranse, men det er bare et mål jeg har.  jeg må vel ganske mye ned i fettprosent og øke muskelmassen min. jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med to/tre ting.. for det første: jeg ønsker å komme igang med treningen nå så jeg får treningen inn i rutinen min ( jeg har mye plager, så det er begrenset hva jeg kan gjøre, men bare for å komme meg over dørstokk mila og få trent litt ihvertfall)..  jeg trenger da et treningsprogram som er overkommelig for meg nå ( er 32 uker på vei). så trenger jeg litt kostholdsveiledning. gjerne noen som konkret kan fortelle meg hvor mye gram og hvor mye jeg skal spise allerede nå de siste 8 ukene av graviditeten. så! så trenger jeg tips til noen som kan hjelpe meg skikkelig igang noen uker etter fødselen. men strengere diett og kanskje et treningsprogram som er mer rettet mot bikinifitness. 


jeg holder til på sørlandet forresten :)

mvh Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...