Gå til innhold

Hva tror dere fettprosenten min er?


coby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er selvsagt umulig å si eksakt, spesielt uten å se hele kroppen din både forfra og bakfra.

Hvis jeg skulle prøvd på litt kvalifisert gjetning ville jeg sagt et sted rundt 25%, med en feilmargin på et par prosent begge veier. 

Du er såkalt "Tynnfeit", en tilstand hvor du vil se normalt slank ut med klær på, til tross for en høy prosent av kroppsfett.

Du skal dog ha kudos for å legge ut bilder, du har alle muligheter til å endre på fysikken din om du ønsker det. Alder og treningsgrunnlag er således interessant ? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, NoBro skrev:

Det er selvsagt umulig å si eksakt, spesielt uten å se hele kroppen din både forfra og bakfra.

Hvis jeg skulle prøvd på litt kvalifisert gjetning ville jeg sagt et sted rundt 25%, med en feilmargin på et par prosent begge veier. 

Du er såkalt "Tynnfeit", en tilstand hvor du vil se normalt slank ut med klær på, til tross for en høy prosent av kroppsfett.

Du skal dog ha kudos for å legge ut bilder, du har alle muligheter til å endre på fysikken din om du ønsker det. Alder og treningsgrunnlag er således interessant ? 

 

 

Er i tenårene.

Har egentlig ikke noe stort treningsgrunnlag, annet enn at jeg har drevet litt med kampsport i mine yngre dager. Kan også legge til at de siste mnd så har jeg vært i underskudd, og spist lite mat og håpt på at dette vil fjerne fettet, noe det ikke har gjort, selvom jeg har gått ned flere kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, coby skrev:

Er i tenårene.

Har egentlig ikke noe stort treningsgrunnlag, annet enn at jeg har drevet litt med kampsport i mine yngre dager. Kan også legge til at de siste mnd så har jeg vært i underskudd, og spist lite mat og håpt på at dette vil fjerne fettet, noe det ikke har gjort, selvom jeg har gått ned flere kilo

Hvor i tenårene ? 

Høyde/Vekt ? 

Selv om du som nybegynner teoretisk sett vil kunne legge på deg litt muskelmasse i kaloriunderskudd, så vil dette stoppe opp rimelig fort.

Muskelmasse er hva du behøver, og du er i en unik posisjon til å skaffe deg nettop det, som tenåring og nybegynner har du alle muligheter til å få til dette. 

Var jeg i din situasjon hadde jeg startet med kalorioverskudd og skikkelig styrketrening uten å se meg tilbake, glem sommerkroppen 2017.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NoBro skrev:

Hvor i tenårene ? 

Høyde/Vekt ? 

Selv om du som nybegynner teoretisk sett vil kunne legge på deg litt muskelmasse i kaloriunderskudd, så vil dette stoppe opp rimelig fort.

Muskelmasse er hva du behøver, og du er i en unik posisjon til å skaffe deg nettop det, som tenåring og nybegynner har du alle muligheter til å få til dette. 

Var jeg i din situasjon hadde jeg startet med kalorioverskudd og skikkelig styrketrening uten å se meg tilbake, glem sommerkroppen 2017.

 

Vil helst ikke oppgi, men mellom 20-22.

Er rundt 185 vel, og veier vel 87 sånn ca.

Når du sier overskudd, hvor mye? Fordi jeg frykter at jeg vil legge på meg mye fett igjen ved overskudd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, coby skrev:

Vil helst ikke oppgi, men mellom 20-22.

Er rundt 185 vel, og veier vel 87 sånn ca.

Når du sier overskudd, hvor mye? Fordi jeg frykter at jeg vil legge på meg mye fett igjen ved overskudd..

Hei igjen kimtony..når ble 20-22 tenårene forresten?

Ringer det ikke noen bjelle ? Du har kjørt underskudd siden sist du herja på forumet og nå er du lettere men (tynn)feitere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, NoBro skrev:

Hei igjen kimtony..når ble 20-22 tenårene forresten?

Ringer det ikke noen bjelle ? Du har kjørt underskudd siden sist du herja på forumet og nå er du lettere men (tynn)feitere..?

kimtony? Er 20, sånn da vet du det. For meg er det sånn ca tenårene haha

Er først de siste mnd jeg har kjørt underskudd ja, men er som du sier at en bare blir tynn og feitere. Hvor høyt overskudd? 2,4/2,5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, coby skrev:

kimtony? Er 20, sånn da vet du det. For meg er det sånn ca tenårene haha

Er først de siste mnd jeg har kjørt underskudd ja, men er som du sier at en bare blir tynn og feitere. Hvor høyt overskudd? 2,4/2,5?

du er kimtony, du har spurt om det samme her inne ca 1000 gang før og fått 2000 svar

den eneste kuren for deg er å bare spise masse og trene hardt. 

du ser jo hvor underskudd har bragt deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, NoBro skrev:

du er kimtony, du har spurt om det samme her inne ca 1000 gang før og fått 2000 svar

den eneste kuren for deg er å bare spise masse og trene hardt. 

du ser jo hvor underskudd har bragt deg.

 

Spise masse? Da er vi der på å legge på seg for mye fett igjen, eller? Hva mener du med masse mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...