Jump to content

coby

Members
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by coby

  1. Som til venstre der? Noen andre som sliter med det? Merker dere noe til det?
  2. Kan det ha en sammenheng? Siste ukene har jeg vært på ferie og chilla as fuck. Merket at føttene og armer er jævli kald iblant?
  3. Noen? Altså at dere får blåmerker da, mye enklere enn til vanlig.
  4. https://boldanddetermined.com/chiseled-jawline-puffy-face-vs-skinny-face-fat-loss/
  5. What Happens to Your Skin When You Lose Weight? When you lose weight, and especially when you lose weight very quickly, these elastic components of your skin not only lose the layers of fat that keep them stretched out over your body, but they also don’t have much time for their elasticity to adapt to your new shape. In addition to weight loss, age, poor nutrition, dehydration, excessive sun exposure, and smoking can all affect the elasticity of the skin and give you that elephant-like appearance you probably don’t want. Jeg har gått ned 10kg på ganske kort tid selv, ved å spise betydelig mer. Funka bra det. Men føler som sagt ansiktet er mer saggy lissom, selvom det er likt som da jeg veide 90kg.
  6. Ved vektnedgang blir ansiktet slappere, ikke strammere. Om en veide 90 før, og veier 80 nå.
  7. Joda, men si man er tynn og har litt slapp ansiktshud. Ikke sånn direkte, men den er liksom myk osv. Styrketrening har da vel påvirkning på det? Jo mer muskler på selve kroppen, jo mer stramhet i ansiktet og?
  8. Man er greit dum om en tror styrketrening ikke har noe påvirkning på ansiktet. Rett og slett jævli dum.
  9. Har dere sett noe forskjell? Er ansiktet deres strammere nå?
  10. Fordi mangel på vitaminer er svært uvanlig, og gir sympomer i form av slapphet osv.
  11. Og det er problemet her. Spiser kanskje 1600-1800 kcal om dagen nå, og derav svært lite protein. Synes det høres logisk ut med blåmerker
  12. Årsaken til blåmerket kan være at du får i deg for lite protein, skriver The Independent. Protein er svært viktig for kroppens naturlige helbredelse. Proteinmangel kan blant annet føre til redusert muskelmasse og –styrke, forverret sårheling, A-vitaminmangel, nedsatt immunforsvar, væskeansamlinger, hormonmangel og redusert allmenntilstand. SUNT OG GODT: Egg er en god proteinkilde. Foto. Scanpix Proteinmangel kan også gjøre at blåmerker kan utvikle seg lettere og vare lenger. Andre tegn på proteinmangel er tretthet, riller på neglene, opphovnede ankler og kramper.
  13. Jupp. At jeg ikke drar til legen er fordi smertene ikke er noe sterke og fordi de ikke er midten/venstre, mer ut mot høyre. Itiliegg kommer dette svært sjeldent, 1 gang pr mnd. Hadde det vært seriøse saker så hadde jeg vel hatt det hver eneste gang under aktivitet.
  14. Hva tenker du om cardio? Er det bra? Sålenge man spiser ikke for mye og har kontroll på kosten, så trengs vel ikke cardio, selv ikke på deff?
  15. Altså jeg forstår at du råder meg til å bulke, legge på meg muskler, også fjerne all fettet. Men greia er at jeg i jan-feb i år gjorde nettopp det, og det gikk til helvette. Ja, jeg trente ordentlig og telte hver eneste matbit. Resultatet ble at jeg veide 95 kg, mer muskler, og enda høyere fettprosent, når jeg allerede lå på rundt 23-24 i fettprosent. Nå er jeg nede i 83,5 kg, slank og noe av fettet er vekke, mens kroppen ennå trengs å strammes opp. Skal kjøre ICF. Eneste usikkerhetsmomentet er om jeg får bygd noe, når jeg spiser rundt 2,3-2,5, men med tanke på at jeg er ganske ny, så bør jeg vel klare å både stramme opp litt og fortsette å redusere på fettet, ihvertfall etter de forskjellige forumene jeg har lest, og folk som har fått en helt annen kroppsammensetning.
×
×
  • Create New...