Gå til innhold

Støl, herre min hatt så støl...


rabalder11

Anbefalte innlegg

Hei :)

Ikke nødvendigvis off topic det her, men vet ikke hvilket emne jeg skal velge! 

Begynte å trene styrke i februar, ble omtrent sengeliggende støl i starten som forventa. Men det jeg lurer mest på, vil det noen gang ta slutt på omtrent sengeliggende støl etter trening når jeg egentlig ikke har økt noe særlig de siste to mnd? Jeg tar ikke i så jeg går i gulver, spyr eller ser stjerner, jeg spiser mer enn nok, får i meg masse væske, men likevel er det idag ett helvete å løfte opp kaffekanna xD 

Leste at hvis man spiser en appelsin før trening så minker det stølheta litt, hjelper ikke hos meg. 

Er det noe man kan gjøre? Gjør jeg noe feil? Jeg vil ikke bli sååå støl hver eneste gang uansett hva eller hvor mye/lite jeg trener :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.5.2017 den 16.48, Zmurph skrev:

hvordan ser programmet ditt ut nå?

Varmer opp, enten med sykling eller elipse, også varierer jeg mellom knebøy, markløft, hangups, benkpress og endel øvelser i slynge som går mest på overkroppen :)

Når jeg tenker etter, knebøy blir med hver gang og det er vel det eneste jeg ikke blir støl av! Og trener omtrent 3 ganger i uka, men må variere hvor mye vekter og hvor mange serier pga kroniske plager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Superspurv skrev:

Trener du hver muskelgruppe (feks bein) oftere enn 3 ganger per uke? :)

Jeg mente at man skal trene hver muskelgruppe oftere ja, men trener du hver muskelgruppe 2 ganger per uke eller mer kan jeg ikke forstå at du blir støl.

Jeg tror nok jeg ikke helt følger "normalen", men trener egentlig alltid overalt xD 

Som jeg skrev lengere opp, har en kronisk greie som egentlig styrer hva, hvor mye og hvor ofte, og har fått endel øvelser ifra fysio som jeg velger ut ifra dagsformen :) men knebøyen er alltid med fordi jeg liker den så godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, LeanMachine skrev:

En stor faktor med stølhet er også restitusjon og mat, for å ikke glemme det.

Mat og restitusjon er ikke noe problem her i gården :) ja, hvis man møter meg for første gang så kan det se ut som jeg har spiseforstyrrelser (som er en av tingene jeg prøver og endre på), men de som kjenner meg sier alltid "hvordan klarer du å spise så mye mat?!" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, rabalder11 skrev:

Mat og restitusjon er ikke noe problem her i gården :) ja, hvis man møter meg for første gang så kan det se ut som jeg har spiseforstyrrelser (som er en av tingene jeg prøver og endre på), men de som kjenner meg sier alltid "hvordan klarer du å spise så mye mat?!" 

Høres bra ut , da er du jo klar over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...