Gå til innhold

rabalder11

Medlemmer
  • Innholdsteller

    30
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

rabalder11 vant dagen sist Juni 5 2017

rabalder11 hadde mest likt innhold!

Om rabalder11

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. rabalder11

    Tips til Yogatur til utlandet?

    Rachel Braathen er en svenske som bor på Aruba, der har de noe som heter yoga island, har yogatimer på surfebrett i vannet ol Hu er også kjent som yogagirl og ut ifra hva jeg har lest veldig flink
  2. rabalder11

    Treningspartner søkes

    Litt lengere nord så skulle jeg gjerne blitt med deg Men lykke til, håper noen blir med deg!
  3. rabalder11

    Verk i knærne etter jogging

    Er ingen lege, men høres litt ut som det jeg sliter med i anklene mine. Jeg har da tråkka over og har tidenes mest slarkete leddbånd, men det gjør at jeg må trene litt balanse for å få de til å være med i hverdagen. Har også vært igjennom en betennelse i kneet der fysio ba meg om å ta knebøy (uten vekter) med strikk for å få opp stabiliteten i kneet Og alle vil ha en naturlig slitasje i kneet etterhvert som aldern kommer sa legen min til meg når røngensvarene mine kom tilbake med noe slitasje i brusken, for knæra brukes jo ganske ofte Er som sagt ingen lege, men kanskje det er verdt ett forsøk?
  4. rabalder11

    Tråden for dumme spørsmål!

    Jeg lurer på en ting, spesielt retta mot de noe større gutta... Veit egentlig ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg men Når jeg driver med vektløftinga mi, og det kommer inn noe jeg ser på som "store gutter", som forsåvidt ikke skal så mye til med mine 49 kg, da føler jeg meg fryktelig ukomfortabel fordi jeg er relativt lita og ikke minst utrent. Er det noen som vil si noe for å få meg til å slappe litt mer av? jeg prøver å ikke bry meg, men klarer ikke helt ennå..
  5. rabalder11

    Er dette mulig på 13 uker?

    Er der sjøl egentlig, men i en litt annen situasjon! Jeg må pushe meg sjøl hver eneste dag for å komme meg på trening, men angrer aldri når jeg er ferdig fordi kroppen min funker ikke uten Men du har ønska detta ganske lenge som jeg forstod det, og du er pokker ikke langt unna nå, og jeg er helt sikker på at du klarer det heiaheia!
  6. rabalder11

    Starting Strength for jenter

    Jeg ønsker å få til benkpress, men sliter med bare stanga 🙈 klarer under tvil, vold og vaselin 2x4 på de små 20 kg, og da dras alt av ur-innstinktet seg fram for å få den siste opp! Knebøy er null stress, markløft er null stress, hangups går supert i strikk for nå, men den fordømte benkpressen får jeg ikke til! Er det noen tips som hjelper til med å få til benkpress etterhvert? Alt av øvelser vil bli testa for jeg SKAL klare det også!
  7. rabalder11

    Er dette mulig på 13 uker?

    IKKE kast inn håndkle og gi deg! Tenk så hardt du har jobba for detta de siste mange ukene?! Jeg lever av filosofien "heller angre på noe jeg har gjort enn å angre på noe jeg aldri gjorde" og er nesten overbevist om at du kommer til å angre som en liten unge om du dropper det! Du er snart i mål, du kan klare det! Dt er bare litt igjen nå
  8. Vi har en outlet her, men stort sett alt av hva en sportsbutikk har. Det kan evt være ett alternativ om du har noe sånt i nærheten
  9. rabalder11

    Er dette mulig på 13 uker?

    Er spent på hvor bra du klarer deg på sesjonen, når du har kommet så langt på den tiden du har
  10. rabalder11

    Støl, herre min hatt så støl...

    Ja, smertelig klar over det siden jeg hele livet har prøvd å gå opp i vekt! Nå er jeg på god vei 4 kg på 2 mnd 💪
  11. rabalder11

    Støl, herre min hatt så støl...

    Mat og restitusjon er ikke noe problem her i gården ja, hvis man møter meg for første gang så kan det se ut som jeg har spiseforstyrrelser (som er en av tingene jeg prøver og endre på), men de som kjenner meg sier alltid "hvordan klarer du å spise så mye mat?!"
  12. rabalder11

    Støl, herre min hatt så støl...

    Jeg tror nok jeg ikke helt følger "normalen", men trener egentlig alltid overalt xD Som jeg skrev lengere opp, har en kronisk greie som egentlig styrer hva, hvor mye og hvor ofte, og har fått endel øvelser ifra fysio som jeg velger ut ifra dagsformen men knebøyen er alltid med fordi jeg liker den så godt
  13. rabalder11

    Støl, herre min hatt så støl...

    Som i flere repetisjoner men mindre vekt, eller oftere enn 3 dager i uka?
  14. rabalder11

    Støl, herre min hatt så støl...

    Varmer opp, enten med sykling eller elipse, også varierer jeg mellom knebøy, markløft, hangups, benkpress og endel øvelser i slynge som går mest på overkroppen Når jeg tenker etter, knebøy blir med hver gang og det er vel det eneste jeg ikke blir støl av! Og trener omtrent 3 ganger i uka, men må variere hvor mye vekter og hvor mange serier pga kroniske plager
  15. rabalder11

    Støl, herre min hatt så støl...

    Hei Ikke nødvendigvis off topic det her, men vet ikke hvilket emne jeg skal velge! Begynte å trene styrke i februar, ble omtrent sengeliggende støl i starten som forventa. Men det jeg lurer mest på, vil det noen gang ta slutt på omtrent sengeliggende støl etter trening når jeg egentlig ikke har økt noe særlig de siste to mnd? Jeg tar ikke i så jeg går i gulver, spyr eller ser stjerner, jeg spiser mer enn nok, får i meg masse væske, men likevel er det idag ett helvete å løfte opp kaffekanna xD Leste at hvis man spiser en appelsin før trening så minker det stølheta litt, hjelper ikke hos meg. Er det noe man kan gjøre? Gjør jeg noe feil? Jeg vil ikke bli sååå støl hver eneste gang uansett hva eller hvor mye/lite jeg trener
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her