E Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Hei! Jeg tror jeg har pådratt meg en muskelstrekk, og er ikke riktig sikker på hva jeg skal gjøre.. Smertene sitter øverst i leggen (høyre fot), på baksiden, mot kneet. Smertene "iler" oppover låret, og nedover leggen.. Er veldig vondt å gå, og får ikke til å gå som vanlig. Jeg kjente ikke noe under treningsøkten, som var i 11-tiden på formiddagen, før på kvelden - rundt 21-tiden. Smertene har blitt verre i natt.. Noen som vet hva jeg bør gjøre med dette? Har egentlig en plan om å være tilbake på trening igjen på mandag, eller hva tenker dere? Siter
Kjetil Larsen Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Høres ut som nerver. Tibia og isjas-nervene kan klemmes mellom soleus og popliteus (muskler i leggen), samt under biceps femoris og mellom obturator internus og piriformis. En eller flere av disse strukturene trenger antakeligvis spesifikk opptrening. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.