E Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Hei! Må bare lufte litt frustrasjon akkurat nå, lurer på hva dere tenker om temaet. Er det flere som sliter med at venner og familie ikke tar noen form for hensyn, eller viser respekt ovenfor deres valg av sunn livsstil? Jeg er så lei av å få kommentarer som "jamen, du kaaan jo spise det og det" eller "ingen tar skade av en kake :p:p" eller "nå har jo jeg baket, så da kan du vel spise litt?...". De prøver altså å gi meg dårlig samvittighet for at jeg ikke vil spise kaker og annet godteri på hverdag. Hva er deres tanker om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zmurph Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 To mulige forklaringer: 1. De vil at du også skal spise kake, slik at de selv får bedre samvittighet. 2. De vil at du skal ha det bra og kose deg fordi de faktisk er glad i deg. Kan godt være en kombinasjon. Bare si "nei takk, jeg har ikke lyst på" - "jeg er mett" - "vil spare appetitten osv." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiman Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Bra zmurph! + Så lenge det ikke er overflod av søtsaker, skal du ikke være redd for å kose deg innimellom. Du forbrenner jo en del uansett. Tren deg frisk, ikke bli syk av trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.