Gå til innhold

Veldig rar overkropp.


Radok

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Superspurv skrev:

Jeg regner med at dette her er bait, men jeg biter på.

Kan du forklare meg hvordan brystet kan bli sterkere av bicepcurl? 

Science, bitch.

Hvis du trener en del av kroppen vil resten av kroppen også vokse. Hvis du f.eks begynner å trene bein, vil overkroppen din bli mye større fordi du får mer testo i kroppen. Når du trener biceps vil derfor brystkassa også bli mye større.

Hvis man i tillegg kjører biceps curl riktig vil du kunne få stor kasse av det.

Hvis du ser på denne video (How to get big biceps) på ca. 6 minutter og 40 sekunder kan se den øvelsen i hvert fall jeg syns er best. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4/20/2017 den 16.39, Marcus Halberstram skrev:

Science, bitch.

1. Hvis du trener en del av kroppen vil resten av kroppen også vokse.
2. Hvis du f.eks begynner å trene bein, vil overkroppen din bli mye større fordi du får mer testo i kroppen.

3. Når du trener biceps vil derfor brystkassa også bli mye større.

Hvis man i tillegg kjører biceps curl riktig vil du kunne få stor kasse av det.

4. Hvis du ser på denne video (How to get big biceps) på ca. 6 minutter og 40 sekunder kan se den øvelsen i hvert fall jeg syns er best. 

 

 

1. Dette er helt feil. Det er kun de musklene som er aktive når man trener som har potensiale for å vokse.

2. Du øker testosteronproduksjonen midlertidig når du trener tunge baseløft. Denne er såpass midlertidig at du ikke vil gå noen ekstra effekt ut av dette. (Har man høyere konsentrasjon av testosteron i 30-60 minutter er dette alt for liten tid til å ha noe positiv effekt).

3. Gitt at punkt 2 er riktig (som for så vidt er feil), så ville brystkassa vokst fordi androgenreseptortettheten er større jo høyere opp man kommer på kroppen. Dvs hvis man har mye testosteron i kroppen så vil muskler som triceps, skuldre, traps og bryst vokse endel mer enn resten av musklene. 

4. Jeg skumma gjennom videoen, den var ganske klein. Men øvelsen du refererer til er "Concentration curl". Da prøver man å ha mest mulig isolasjon på øvelsen som motvirker igjen hensikten at andre muskelgrupper blir påvirket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24. april 2017 den 12.40, Superspurv skrev:

3. Gitt at punkt 2 er riktig (som for så vidt er feil), så ville brystkassa vokst fordi androgenreseptortettheten er større jo høyere opp man kommer på kroppen. Dvs hvis man har mye testosteron i kroppen så vil muskler som triceps, skuldre, traps og bryst vokse endel mer enn resten av musklene. 

:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...