Gå til innhold

What to do?


Maur

Anbefalte innlegg

Hei! Etter å ha trent RYP en stund (ikke slavisk) tenkte jeg først å fortsette med dette og bare legge til litt ekstra trening på rumpa. Etter å ha tilbragt litt tid her inne har jeg gått meg vill i jungelen av treningsprogram. Jeg ønske å ta styrketreningen et hakk opp, men aner ikke hva jeg bør fortsette med! 1.pri er å få rumpa på plass, men ønsker styrke og definerte muskler på hele fjøla. Bikinfitness er drømmekroppen. Vektmessig ønsker jeg å redusere fettprosenten (er 174 høy og 62 kg). Jeg er småbarnsmor og jobber fulltid så jeg ønsker noe som er enkelt og som ikke krever all verden planlegging før hver trening. Noen som vil dele erfaringer eller har tips til hva som bør være veien videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med din høyde og vekt trenger du nok å spise i litt kalorioverskudd for å bygge opp musklene, før du reduserer fettprosenten. Muskler trenger kalorier for å gro. 

Det er mange program som funker fint. Hver muskel bør trenes 2-3 ganger i uka, 4-15 reps og 3-6 sett per muskel. X-press er jo et fint program som ligger på siden her. Mange har hatt gode resultater med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...