Kardola Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg liker godt å trene 3-splitt, men tenkte å prøve helkroppsprogram en stund, for å få litt progresjon. Nå er det jo januar og nye muligheter og sånn. Fyr løs med ditt beste tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Jason blahas novice program starting strength x-press mange muligheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardola Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Ja, det er akkurat det. Det finnes så veldig mye å velge i, derfor tenkte jeg noen tips var smart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superspurv Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Bøy Benk Roing Skulderpress Curls (tri/bi) Core Dette er hva jeg kaller "kjernen" i programmet jeg har laget selv. 1 øvelse per muskelgruppe. Jeg pleier også å være veldig åpen for små justeringer. Det er ofte jeg varierer reps og sett hvis det er en periode jeg ikke har noen spesifikke mål, men heller trener for vedlikehold. Bøy, benk og roing finnes det mange varianter av. Disse kan også varieres hver 4. uke (feks benk -> skråbenk. sittende roing -> stående roing -> chins etc). Også er det selvfølgelig progresjonsdelen der man enten øker antall reps per sett eller antall kilo på stanga per sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.