Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er 21 år, har trent i ca. 4 år og har lyst til å begynne med styrkeløft. Jeg veier 103 kg ish og tar 322,5 kg i knebøy, 202,5 kg i benkpress og 342,5 kg i markløft (raw). Hva er deres erfaringer med stevner, og om noen kunne linke en ''starter pack'' der jeg får kjøpt drakt og sånt hadde det vært supert.

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei. Gjør som @Zmurph sier først og fremst. Hos en klubb kan du få løst lisens som er nødvendig for å konkurrere, samt prøvd deg med drakter i de ulike løftene. Sjekk maxrep.no for alt du trenger av utstyr.

Ellers er det jo litt av noen tall du skilter med. Du hadde jo for eksempel lett vunnet UF VM i åpen klasse for -105 med over 20 kg totalt. I juniorklassen hadde du faktisk vunnet med over 90 kg totalt. Til og med på junior-VM MED utstyr hadde du ikke gjort det så halvgærent. Hjemme i lille Norge hadde du innkassert norgesrekorder i bøy, mark og total i juniorklasse og i åpen klasse. Du hadde faktisk knust den gamle jr-totalrekorden med 127,5 kg! Og det beste av alt? Din påståtte total er 7 kg over gjeldende verdensrekord i åpen klasse! VERDENSREKORD! Så ja, jøss, dette var hyggelig lesning! Styrkeløft-Norges fremtid er lys :-) Kan du være den neste CYC? :-) Blir spennende å følge med videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...