Gå til innhold

Overtrent. Hjelp


Torbiz

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er en gutt på 21 som er frisk og rask egentlig. Det er bare en ting. Jeg er overtrent. Forrige November så økte jeg treningsmengden min helt enormt og jeg låg på 1000-2000 kcals i underskudd om dagen. I November fikk jeg noe legen trodde var bihulebetennelse, så jeg fikk medisin mot det, og jeg fortsatte å trene. Jeg dro på legevakten en del ganger, for jeg hadde så høy hvilepuls. Dritekkelt, sammen med angst. Og jeg har slitt med puls og utmattelse siden da. Jeg har prøvd å kommet meg i trening hver måned, men det vil seg ikke. Føles ut som at jeg har løpt et maraton etter en fotballtrening, etter en styrketrening så spenner hele kroppen seg, jeg får ikke sove fordi hjertet dunker så fort. Hjelp meg. Hva må jeg gjøre. Værsåsnill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...