Gå til innhold

Jente, ned ifra 80kg til 60kg


Anbefalte innlegg

Hei :) 

Er det noen jenter i alderen 18-25år her inne som har gått ned fra ca 80kg til 60kg? Kan dere fortelle litt om hvordan dere gjorde det mtp. trening og kosthold? Drakk dere noe alkohol og/eller spiste godteri i denne perioden? Hvor lang tid brukte dere? Holder dere den vekta?

Jeg vurderer å kombinere bodypump med løpetimer tre ganger i uken, samt spise sunt. Til fest tenkte jeg at et par Grevens Cider uten sukker er OK..godteri trenger jeg nok ikke :) 

Legg gjerne med før og etterbilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å starte en 20kgs vektnedgang med spørsmålet om det er greit å drikke alkohol og spise godteri er fullstendig feil.

Hva du vil høre: spis så mye godteri og drikk så mye alkohol du vil.

Hva du får høre: det er greit med litt.

Hva du burde høre: endre mindsettet ditt, forstå at det er prioriteringer som må til og vaner som må endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes plenty av råd for fornuftig fettreduksjon her på Fitnessbloggen, men det er veldig ofte som Marcus her sier - folk vil ikke ta innover seg hva som i realiteten skal til.

Det hele er egentlig (rasjonellt sett) veldig enkelt :

Finn ut hvor mye du forbrenner (sånn omtrent) - det kan gjøres HER

Legg deg ca 500 kalorier UNDER ditt daglige behov, og ta tiden til hjelp - det hjelper ikke å stresse. Prøv å gjennomfør "slankingen" som en varig livsstilsendring - så øker du sjansene for å holde deg slank.

Problemet mange har er at de aner ikke hvor mange kalorier de putter i seg, og for å finne ut av det så må det faktisk måles - sorry!

Jeg anbefaler å laste ned appen "Lifesum" - den fungerer fantastisk bra til dette formålet. Og det beste er at du kan drikke så mye alkohol, og spise så mye godteri du vil - bare du holder deg innenfor din kalorikvote (he he he...den var lur)

Seriøst - venn deg av med sukker, snacks og fastfood....det er et must.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...