Superkatt Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Trente overkropp i går, og under siste sett med biceps m/hantel (tok meg maks ut), så mistet jeg følelsen i lillefinger og ringfinger, og ble nummen i ytterste del av håndflaten. Turte ikke ta benkpress etter dette, for det var helt merkelig følelse. Noen som har opplevd lignende? Siter
Kjetil Larsen Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Hei. Dette er kompresjon av ulnar-nerven. Mest sannsynlig pga tightness eller svakhet i underarmen (flexor carpi ulnaris ligger rett over nerven og kan klemme den). Ikke særlig farlig, altså. Prøv å massere Flexor carpi ulnaris, eller få nåler ,etc. Hvis det ikke fungerer, prøv å trene den opp. Kan også stamme fra skulder og nakke, men sannsynligvis ikke, hvis du ikke følte noen nummenhet der. LtdEdFred 1 Siter
frodo123 Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Hatt nøyaktig det samme, haha. Gøy å se at det har skjedd deg også. Veldig ubehagelig, og fingrene blir så kalde og ømme. Gikk over etter overraskende nærmere en måned for meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.