Gå til innhold

Tips til slanking av magefett


Anbefalte innlegg

Hei, Gutt på 19 som lurer på hvordan den raskeste veien for og bli kvitt magefett er? Har droppet brus og gått over til vann og skal begynne med og trappe ned på junkfood og heller tenke på og spise riktig.

Jeg er 1,90cm høy og veier 89kg, Jeg har hørt at jogging er et bra eksempel for og bli kvitt magefett men er usikker på hvor lenge jeg skal jogge og hvor mange ganger i uken.

Andre tips er pluss! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Kaspermd skrev:

Hei, Gutt på 19 som lurer på hvordan den raskeste veien for og bli kvitt magefett er? Har droppet brus og gått over til vann og skal begynne med og trappe ned på junkfood og heller tenke på og spise riktig.

Jeg er 1,90cm høy og veier 89kg, Jeg har hørt at jogging er et bra eksempel for og bli kvitt magefett men er usikker på hvor lenge jeg skal jogge og hvor mange ganger i uken.

Andre tips er pluss! :)

 

Å kutte ut brus og junkfood og erstatte dette med et sunt kosthold er det viktigste du kan gjøre for en bedre fysikk.

Du kan imidlertid ikke punktforbrenne fett, det finnes ingen former for trening som vil "Hovedsaklig ta magefettet mer enn det vil ta fett andre steder på kroppen"  - Derimot kan du gjennom god ernæring og trening forbrenne fett generelt, da vil magefettet minke sammen med annet fett på kroppen din.

Var jeg 19 år og ville fjerne litt magefett hadde jeg kjørt på med tung styrketrening, litt intervalltrening - Men først og fremst et ordentlig kosthold. All styrketrening/intervalltrening i verden vil ikke fjerne magefettet ditt dersom du har et elendig kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...