Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! 

Her kommer en liten utfordring fra en kvinne i midten av tjueåra.

Jeg trenger hjelp til å sette opp et effektivt program for å gå opp i vekt og øke muskelmasse i de store muskelgruppene. Jeg trener ikke for utseendets skyld, men for å prestere bra i sporten min. Jeg driver med kontaktsport hvor det er essensielt å ha kraftige bein og rumpe, samt kjernemuskulatur. Jeg må også opprettholde god nok kondisjon til å prestere godt i ca 2 minutter i slengen. 

Problemet mitt er at jeg alltid har vært liten av vekst, og jeg trenger å kompensere ved å gå opp i vekt (på en sunn måte, såklart). Jeg er igang med å spise mer enn jeg har gjort tidligere for å sørge for kalorioverskudd. 

Jeg har mulighet til å trene styrke 3 ganger i uka, og ønsker å makse formen i slutten av august.  

Jeg er ca 1.60 høy, veide i dag 52.4 kg og er i god form. Målet mitt er å være nærmere 60kg.

Så.. Er det noen som tar utfordringen og kan hjelpe meg litt på veien? Da hadde jeg blitt utrolig takknemlig! 

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35615-hjelp-m%C3%A5-bli-tyngre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...