Gå til innhold

Hjelp! Må bli tyngre


Kaffekopp89

Anbefalte innlegg

Hei! 

Her kommer en liten utfordring fra en kvinne i midten av tjueåra.

Jeg trenger hjelp til å sette opp et effektivt program for å gå opp i vekt og øke muskelmasse i de store muskelgruppene. Jeg trener ikke for utseendets skyld, men for å prestere bra i sporten min. Jeg driver med kontaktsport hvor det er essensielt å ha kraftige bein og rumpe, samt kjernemuskulatur. Jeg må også opprettholde god nok kondisjon til å prestere godt i ca 2 minutter i slengen. 

Problemet mitt er at jeg alltid har vært liten av vekst, og jeg trenger å kompensere ved å gå opp i vekt (på en sunn måte, såklart). Jeg er igang med å spise mer enn jeg har gjort tidligere for å sørge for kalorioverskudd. 

Jeg har mulighet til å trene styrke 3 ganger i uka, og ønsker å makse formen i slutten av august.  

Jeg er ca 1.60 høy, veide i dag 52.4 kg og er i god form. Målet mitt er å være nærmere 60kg.

Så.. Er det noen som tar utfordringen og kan hjelpe meg litt på veien? Da hadde jeg blitt utrolig takknemlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...