Gå til innhold

SPARTACUS ER TILBAKE!


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Må bare meddele! Spartacus! Er offisielt ute! woho! Can't wait!

Jeg er 100% sikker på at det er mange andre her inne som skal se denne sesongen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Mener du sesong 3?

ja! Vengeance! Eller noe sånt! Episode 1=awesome:D men hater at jeg ikke kan se flere akkurat nå.... æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurant episode, vet ikke helt hva jeg synes om at de fortsetter uten den org. skuespilleren, kan ikke si at første episode imponerte så sykt egentlig.

Han var jo ikke i nærheten lik den org. Spartacus...

Blir nesten som å erstatte Heath Ledger med Joseph Gordon-Levitt å satse på at ingen ser forskjellen fordi de ser like ut på avstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666

Nja, helt enig ang skuespilleren. Får ikke samme "feelingen" når det gjelder prestasjoner og "forhold" til den tidligere sesongen. MEN! serien er bra ! Uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Ahahaha.. Spartacus er så jævlig dårlig! Hadde en tradisjon med venner der vi røyka oss balle og så serien med konstant lattis..

Men fet serie på humoristisk vis

Du er fet assssss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne

Jeg ble såååååååå lei meg når jeg fant ut at Andy Whitfield døde...... :cry: Tror ikke noe kan erstatte han.. må håper jeg tar feil. Synes han spilte rollen sin fantastisk. Rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ikke så mye valg, ettersom skuespilleren døde av kreft før jul.. :( Men jeg synes det er kreativt at de går for et flashback-konsept, istedet for å skulle lage en eller annen dårlig forklaring på hvorfor Spartacus ikke er med lenger.. :)

For all del, hadde de fortsatt flashbacken kunne det ha vært kult, men når de fortsetter på sesong 1, altså i tiden etter de stakk av, uten den orginale skuespilleren, blir det for dumt.

men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så er det så lenge siden jeg så sesong en at da jeg starta på sesong 3 nå så tenkte jeg ikke så mye over at de bytta skuespiller.

Det som dog suger er at Batiatus ikke lever, makan til replikker på den mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...