Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "FLSTF skrev:
Hva blander du ut i og hvordan? ON sitt blir kremaktig i 2dl vann og med en shaker

Blander det i ca 3 cl vann i en shaker. Blir enten en klissete klumpete smørje eller så er 2/3 blitt skum som minner om det du får av zalo i oppvasken. Altså temmelig robuste greier som ikke blir til veske igjen

Fortsetter under...

Skrevet

3cl? Er jo ikke rart det blir tjukt. Sikker på at det ikke var 3dl?

Skrevet
  "FLSTF skrev:
3cl? Er jo ikke rart det blir tjukt. Sikker på at det ikke var 3dl?

haha, ja 3 DL selvfølgelig :p

Får prøve å leke med vann vs doseringer. Som regel bruker jeg 80g whey på 3 dl vann, 3 gode slurker i stedet for en 8 dl med den smaken. Så mulig jeg bare har for mye kasein i forhold til veske, leste aldri no på den bare fulgte gammel vane. 2 scoops og 3 dl vann

Skrevet
  "eirich skrev:
haha, ja 3 DL selvfølgelig :p

Får prøve å leke med vann vs doseringer. Som regel bruker jeg 80g whey på 3 dl vann, 3 gode slurker i stedet for en 8 dl med den smaken. Så mulig jeg bare har for mye kasein i forhold til veske, leste aldri no på den bare fulgte gammel vane. 2 scoops og 3 dl vann

Jeg pleier å blande 1 scoop i 2dl vann. Da blir den ca like tykk som 1 scoop myse i 0.75dl vann. 1 scoop på 1.5dl tror jeg blir veldig lite. Prøv 2-3dl per scoop :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...