Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva blander du ut i og hvordan? ON sitt blir kremaktig i 2dl vann og med en shaker

Blander det i ca 3 cl vann i en shaker. Blir enten en klissete klumpete smørje eller så er 2/3 blitt skum som minner om det du får av zalo i oppvasken. Altså temmelig robuste greier som ikke blir til veske igjen

Fortsetter under...

3cl? Er jo ikke rart det blir tjukt. Sikker på at det ikke var 3dl?

haha, ja 3 DL selvfølgelig :p

Får prøve å leke med vann vs doseringer. Som regel bruker jeg 80g whey på 3 dl vann, 3 gode slurker i stedet for en 8 dl med den smaken. Så mulig jeg bare har for mye kasein i forhold til veske, leste aldri no på den bare fulgte gammel vane. 2 scoops og 3 dl vann

haha, ja 3 DL selvfølgelig :p

Får prøve å leke med vann vs doseringer. Som regel bruker jeg 80g whey på 3 dl vann, 3 gode slurker i stedet for en 8 dl med den smaken. Så mulig jeg bare har for mye kasein i forhold til veske, leste aldri no på den bare fulgte gammel vane. 2 scoops og 3 dl vann

Jeg pleier å blande 1 scoop i 2dl vann. Da blir den ca like tykk som 1 scoop myse i 0.75dl vann. 1 scoop på 1.5dl tror jeg blir veldig lite. Prøv 2-3dl per scoop :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...