Anneli97 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg trener styrke 3 ganger i uken. Er det greit å trene cardio dagene imellom? Som i form av en joggetur for eksempel, eller må kroppen hvile ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 15 minutter siden, Anneli97 skrev: Jeg trener styrke 3 ganger i uken. Er det greit å trene cardio dagene imellom? Som i form av en joggetur for eksempel, eller må kroppen hvile ? Det kommer helt an på hva du ønsker å oppnå med treningen din - og ditt totale energiinntak. Basert på det du skrev i den andre tråden vil jeg si at det blir overkill å jogge for din målsetning, iallefall før du i det hele tatt har sett noe resultat av nye endringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneli97 Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 32 minutter siden, Therese skrev: Det kommer helt an på hva du ønsker å oppnå med treningen din - og ditt totale energiinntak. Basert på det du skrev i den andre tråden vil jeg si at det blir overkill å jogge for din målsetning, iallefall før du i det hele tatt har sett noe resultat av nye endringer Okei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.