Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har ikke inngående kunnskap om kosthold, men prøver å ligge i kalorioverskudd. Jeg vil ikke være den som bulker og ender opp som feit, for det er det verste jeg ser, men vil jage etter mest mulig lean gains. Jeg trener 6-7 dager i uken hvorav 1-2 er aktiv hvile (type boxing, yoga, etc)

Stats: Høyde: 170, Vekt: 72, Fettprosent: 12%

Frokost: 100g Havregryn, 2 bananer, 1 spiseskje honning, litt kanel, 30-50g blåbær, 1 scoop protein (24g) 1 helt egg 1 eggehvite

1 spiseskje udo's og litt kesam

Mellommåltid etter trening: YT eller en shake, + 1 banan

Lunsj: 250g laks /m grønnsaker som broccoli, gulrot++

Middag: Veldig variert, burger, taco, omelett, pasta, lasagne++. 

Kvelds: 3 skiver, 2 egg, muligens en shake om jeg føler jeg har spist mindre enn det som jeg ofte gjør.

Jeg vil vel anta at jeg ligger mellom 2800-3200 kcal. Noen forslag til tweaks? Jeg drikker ikke alkohol, men vil fortsatt leve og ikke være helt sykt nazi.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35299-innspill-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, brutti skrev:

eller en shake, + 1 banan

Lunsj: 250g laks /m grønnsaker som broccoli, gulrot++

Middag: Veldig variert, burger, taco, omelett, pasta, lasagne++. 

Kvelds: 3 skiver, 2 egg, muligens en shake om jeg føler jeg har spist mindre enn det som jeg ofte gjør.

Jeg vil vel anta at jeg ligger mellom 2800-3200 kcal. Noen forslag til tweaks? Jeg drikker ikke alkohol, men vil fortsatt leve og ikke være helt sykt nazi.

Det gikk fort fra 62->72, men føler at det har stagnert noe de siste ukene hvor vekten har stått bomstille på 72.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35299-innspill-kosthold/#findComment-1177726
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...