brutti Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hei, Jeg har ikke inngående kunnskap om kosthold, men prøver å ligge i kalorioverskudd. Jeg vil ikke være den som bulker og ender opp som feit, for det er det verste jeg ser, men vil jage etter mest mulig lean gains. Jeg trener 6-7 dager i uken hvorav 1-2 er aktiv hvile (type boxing, yoga, etc) Stats: Høyde: 170, Vekt: 72, Fettprosent: 12% Frokost: 100g Havregryn, 2 bananer, 1 spiseskje honning, litt kanel, 30-50g blåbær, 1 scoop protein (24g) 1 helt egg 1 eggehvite 1 spiseskje udo's og litt kesam Mellommåltid etter trening: YT eller en shake, + 1 banan Lunsj: 250g laks /m grønnsaker som broccoli, gulrot++ Middag: Veldig variert, burger, taco, omelett, pasta, lasagne++. Kvelds: 3 skiver, 2 egg, muligens en shake om jeg føler jeg har spist mindre enn det som jeg ofte gjør. Jeg vil vel anta at jeg ligger mellom 2800-3200 kcal. Noen forslag til tweaks? Jeg drikker ikke alkohol, men vil fortsatt leve og ikke være helt sykt nazi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hvordan har dette fungert til nå? Har du gått opp litt/blitt sterkere etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brutti Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 2 timer siden, brutti skrev: eller en shake, + 1 banan Lunsj: 250g laks /m grønnsaker som broccoli, gulrot++ Middag: Veldig variert, burger, taco, omelett, pasta, lasagne++. Kvelds: 3 skiver, 2 egg, muligens en shake om jeg føler jeg har spist mindre enn det som jeg ofte gjør. Jeg vil vel anta at jeg ligger mellom 2800-3200 kcal. Noen forslag til tweaks? Jeg drikker ikke alkohol, men vil fortsatt leve og ikke være helt sykt nazi. Det gikk fort fra 62->72, men føler at det har stagnert noe de siste ukene hvor vekten har stått bomstille på 72. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.