Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Gutt på 24 , veier 100 kg, ønsker å veie 80, og trent, som veldig mange andre vil jeg anta.

Jeg lurer helt basic på hvordan jeg skal starte, er sykt dårlig på å lage mat, så det er nok der problemet ligger, har gått ned 10 kg på å kutte brus og godteri/småspising, men det er ikke nok for maten jeg spiser er ikke helt optimal, ønsker da noen tips rundt det å spise sunt, Hva man skal spise, står veldig mye avansert på nettet, som man skumrer igjennom da det er så innviklet.

 

På trenings basis så trener jeg lite, det å gå på treningssenter er flaut, Har mulighet til å trene hjemme med benkpress og manualer men tenker det ikke er nok ?

 

Jeg ønsker ikke de lette løsninger, men de enke løsninger for å komme i gang ordentlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan begynne med å gå turer om du ønsker å føle deg bedre før du starter på et trenings senter. 

det er også viktig å finne et trenings senter hvor du føler deg vell, de fleste trenings senter tilbyr prøvetime\uke. ikke gå dit hvor alle bolefjesene henger. finn deg et trenings senter etter din smak. selv trener jeg på ett stort å flott trenings senter som har altifra smårips til gamle mennesker. stortrives =) heller betale litt extra i mnd enn å finne det billigste trenings senteret, viktigste er å trives.

Når det gjelder kosthold, så er det ikke nødvendig å følge et nazi diet plan 2016 i ditt tilfelle, spis kylling,karbonade deig fullkorn produkter (ris,pasta o.l) legg til noen frukter å gjerne start dagen med en skål med havregryn med banan i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...