Gå til innhold

Evaluering av opplegget mitt?


bs3412

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trener 5x5 med noen små variasjoner, og er interessert i feedback hvis noen har det.

Jeg har hatt mye gains med 5x5 og er veldig nærme målene mine styrkemessig. Jeg kjører 2 bicepsøkter i uken siden jeg mener jeg har forbedringspotensiale på det området, de 2 andre dagene kjører jeg triceps og mage. Jeg har trent 5x5 lenge og synes øktene blir litt for korte (ofte i underkant av en halvtime) og jeg trives med litt ekstra volum. Ellers kjører jeg programmet 4 ganger i uken i stedet for 3 (men alltid med 1 dag hvile mellom hver økt).

 

Programmet:

 

Dag 1:

Knebøy 5x5

Benkpress 5x5

Roing 5x5 (denne varianten: http://stronglifts.com/wp-content/uploads/barbell-row.jpg)

Smal benkpress 3x10

Hengende benhev 3x10

Overhead rope press 3x10

Planken

 

Dag 2:

Knebøy 5x5

Militæpress 5x5

Markløft 1x5

Pullups 2x failure

Stangcurl 3x8

One arm preacher curl 3x8

Hammercurls 3x8

Crunches

Planken

 

Dag 3:

Knebøy 5x5

Benkpress 5x5

Roing 5x5 

Dips 2x failure

Leg tucks 3x20

Stick twist 3x20 (gikk over til maskin med belastning istedet da jeg kjente mye mer spnn)

Planken

 

Dag 4:

Knebøy 5x5

Militæpress 5x5

Markløft 1x5

Incline curls 3x8

Hammercurls 3x8

Stangcurls 3x8

Planken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Beklager at jeg var litt uklar på det: SL 5x5 uten de ekstra øvelsene (kun knebøy, press, mark f.eks) tar ca 30 min. Det fulle opplegget jeg la ut bruker jeg ca en time på. Jeg hviler vanligvis ca 1 min mellom hvert sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...