Gå til innhold

Erfaring med SL 5x5?


Rubenevo

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter et års tid med litt pause fra treningen så tenkte jeg å komme igang igjen nå, og tenkte å prøve ut StrongLift 5x5. trente mye før 4-5 dager i uken, så er ikke nybegynner og kan teknikkene som trengs. Programmet virker bra for å øke styrken, så regner med at muskelmassen kommer med? :p

Så til spm: har noen noen gode/dårlige erfaringen med programmet? Burde jeg holde det slik det er, eller legge til noen øvelser?

 

Målet er å bli så sterk som mulig og så stor (muskelstor) som mulig:) Altså bygge mye muskler samt bygge opp styrken til maks :)

Endret av Rubenevo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Søkte etter andre som har erfaring med programmet å kom over den her! Har du kommet i gang?

Har trent en del styrke men begynte på min fjerde uke i mitt første forsøk på 5x5 i går. Har lagt til hangups, dips, facepulls og en del kjerne som assistøvelser. Føles bra så langt, begynner å bli vant til å bøye tre ganger i uka nå og det føles digg å kunne legge på mer vekt hver eneste økt. Si fra om du har kommet i gang! Kan holde deg oppdatert på hvilken utvikling jeg har framover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...