Gå til innhold

Bra og billig treningssenter i Oslo?


Amalyn

Anbefalte innlegg

Veeel, da blir det flytting igjen om ikke så lenge..:X3:
Planen er å studere videre i Oslo, da det er kun der jeg kan få bacheloren jeg vil ha. I Trondheim får jeg kun fagskoleutdanningen..
Det vil si at jeg må flytte til Oslo i sommer, og trenger et nytt treningssenter å trene på! (y)

Noen som har peiling?

Endret av Amalyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hva du trenger, hvor du skal bo, hva billig er, og hva du synes er bra. 

 

Fresh fitness, fitness xpress, fitness room, fitness 24 seven og evo har stort sett det du trenger innenfor apparater og frivekter til relativt lik pris (2-300 pr mnd), samtidig har en del av de sentre i andre byer som du også kan bruke.

Det enkleste er sikkert å finne treningssenter etter at du vet hvor du skal bo, gå på skole, jobbe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg betaler 199,- hos Fitness 24 Seven, så vet ikke hvor du ser at det koster 399,- i måneden. Nå har de også et  januartilbud på kr 149,- per måned for nye medlemmer (som jeg for så vidt synes burde gjelde gamle medlemmer også :( )

Endret av Oppgulp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitness Xpress. Du betaler 299,- det første året, deretter 199,-. Ingen oppsigelses tid. Det eneste du trenger å gjøre er å si opp avtalen i nettbanken :)

Det er flere av disse senterne i byen, og alle ligger i nærheten av et godt utviklet kollektivtrafikknettverk.

Selve senterne er ganske store med masse utstyr. Opplever sjelden venting der. Det er også rent og pent og fine garderober. De har også gode åpningstider.

 

Velkommen til Oslo!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...