Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo. Nå er jeg innmari lei av å stå på sokkelesten på trening og trenger tips til hvilke løftesko til dame  jeg burde kjøpe og hvor jeg burde kjøpe fra. 

Jeg trenger ikke noe megafancy. Trener ca 2-3 ganger i uken. Da er alltid knebøy og mark i forskjellige varianter med i opplegget. Så er det noen andre øvelser hvor jeg bare bruker vanlig joggesko. Så tips? 

Takknemlig for alle svar og tanker 😊

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34973-l%C3%B8ftesko-trenger-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

T en kikk på denne tråden

Kort oppsummert (mine tanker):

1. Trenger du noe med hæl? Dvs, har du manglene mobilitet?

2. Hvis ja; så er Adidas sin serie ansett som veldig bra. Veldig mange jeg kjenner er godt fornøyd med Powerlift 2.0

3. Hvis nei; så ville jeg sett enten på Vibram Fivefingers, eller disse fra Reebok som er relativt nye og utviklet i samarbeid med styrkeløftere.

Supert! Tusen takk for tips. Vel, har veldig god dybde på knebøy og sliter generelt lite der. Men i feks sumomark har jeg problemer med fleksibilitet på innersiden av lårene så får ikke presset knærne mine godt nok ut, noe som resulterer i at rumpa går veldig opp. Hjelper skoene med dette? Vet du?

Supert! Tusen takk for tips. Vel, har veldig god dybde på knebøy og sliter generelt lite der. Men i feks sumomark har jeg problemer med fleksibilitet på innersiden av lårene så får ikke presset knærne mine godt nok ut, noe som resulterer i at rumpa går veldig opp. Hjelper skoene med dette? Vet du?

Ikke gitt at det er fleksibiliteten som har skylden, men i utgangspunktet ville jeg ikke anbefalt løftesko med hæl for markløft. Heller jobb med å tøye, sumomark er en ganske spesiell øvelse :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...