Gå til innhold

Treningsbok i julegave


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Min bror har begynt å bli litt mer aktiv i det siste, og jeg tenkte jeg skulle hjelpe ham litt på vei. Han har akkurat sluttet å snuse og røyke og begynt såvidt å spille fotball igjen, men han virker også interessert i styrketrening og har spurt meg om å få bli med på trening.

Jeg tenkte å kanskje gi ham en bok om både styrketrening og kosthold til jul, kan noen anbefale noen som er bra?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kommer jo dette an på hva slags trening han er interessert i sånn konkret - men om han har lyst til å bli sterkere vil jeg anbefale Starting Strength av Mark Rippetoe.

http://www.amazon.com/Starting-Strength-Basic-Barbell-Training/dp/0982522738

Den er veldig nøye, men forklarer samtidig på en måte som det går an å forstå. Detaljerte gjennomganger av øvelser og teknikk, samt hvordan en skal legge opp treningsprogrammet og tips til kosthold. Enkelt og greit hvordan man blir sterkere og løfter tunge ting uten å skade seg! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...