Gå til innhold

Trenger flere tilbakemeldinger- hjelp...


CaraMella

Anbefalte innlegg

Hei! La denne ut på" Rate my workout" , men vil gjerne ha flere tips om hva burde endres osv..

Kjører igang idag..

Dag 1

- Knebøy 5x5

- Bulgarske utf 4-6 X 4

- Leg ext 4-6 X 4

- Beinpress 4-6 X 4

- Benkpress 5 x 5

- Flies 4-6 X 4

- Chins max X3

- Dips X3

Dag 2

- Strakemark 5 x 5

- Lårcurl 4-6 X 4

- Militærpress 4-6 X4

- Arnoldpress 4-6 X 4

- Sidehev 4- 6 X 4

- Nedtrekk 4-6 X4

- Sittende roing 4-6 X4

- Facepull 4 – 6 X 4

Dag 3

- Knebøy 10 – 15 X 3

- Hip thrust 10 – 15 X 3

- Leg ext 10- 15 X 3

- Skråbenk 10 -15 X 3

- Cabel Crossover 10 – 15 x 3

- Chins max X3

- Pushups max X3

- Biceps curl m stang 10 – 15 x3

- En arms kabelcurl 10 – 15 x3

Dag 4

- Strakemark 10- 15 x 3

- Nedtrekk 10 – 15 x 3

- Stang ro 10-15 x 3

- Kroc rows 10 – 15 x 3

- Militærpress 10 – 15 x 3

- Sidehev i supersett m fronthev 10- 15 x 3

- Sittende flies 10 – 15 x 3

- Triceps pushdown 10 – 15 x 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreslår at du kutter ned til maks 4-5 øvelser pr dag. 4-6 sett totalt pr muskelgruppe.

Så kan du heller legge til noen øvelser etterhvert om du føler du har mer å gå på. Det er mye lettere å ha god progresjon når man fokuserer på baseøvelsene i stedet for masse isolasjonsøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. Men da igjen, har jeg vanskeligheter med å plukke ut de ulike øvelsene..:blush:

Har (seriøst) gått i 2 mnd og ønsket en velfungerende splitt, som jeg kan trives med og som jeg kan" deff-bygge "med.

Problemet med feks X-press var at jeg fort la til ekstra øvelser etc.. Før hele greia sklei ut..:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Men da igjen, har jeg vanskeligheter med å plukke ut de ulike øvelsene..:blush:

Har (seriøst) gått i 2 mnd og ønsket en velfungerende splitt, som jeg kan trives med og som jeg kan" deff-bygge "med.

Problemet med feks X-press var at jeg fort la til ekstra øvelser etc.. Før hele greia sklei ut..:unsure:

Kanskje du rett og slett bare burde stole på et ferdigoppsatt program en full periode og høstet erfaringene fra det før du gjør endringer. Er veldig lett for å legge til altfor mange øvelser og la det gå på bekostning av kvaliteten på utførelsen av hver enkelt øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...