Gå til innhold

Sykdom og kroppssammensetning


Valdresdama

Anbefalte innlegg

Bare et generelt spørsmål:

Ved sykdom over lengre tid får man gjerne spiste lite og noe dårlig mat. Får allikevel trent styrke ca 1 gang i uka og føler at man beholder styrken sånn nogenlunde. Hvordan henger det sammen at man kanskje kun har gått ned ca 2 kg på 10 mnd og en del sier at man ikke må gå ned noe mer da de synes en er blitt for tynn.....? Noe muskelmasse er nok borte, men hva med fett...? Er det noen som skjønner seg på dette og kan gi en enkel forklaring på det? Hodet henger ikke med.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble nok litt klønete skrevet.... Ja, jeg synes det kanskje er noe merkelig at jeg ikke har gått ned mer i vekt med bakgrunn i at jeg kun har gått ned ca 2 kg, mens folk rundt meg synes jeg er blitt for tynn. 

Høyde er ca 166, vekt ca 61 kg pr dags dato. Før jul i fjor var jeg ca 63 kg. Mao jeg er ikke på langt nær for tynn i så måte, men har nok gått inn noen cm her og der.....

Trente styrke ca 4 dager i snitt før jul, etter jul har det vært ca 1 gang i uka - noen få ganger 2...

Noe mer forståelig....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...