Jeanette Strand Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Jeg skal fra og med neste uke trene to-splitt, jeg vil dele det opp i overkropp og underkropp, men jeg sliter med hvilke øvelser jeg skal velge. Noen som kan hjelpe meg der? Siter
Zmurph Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 - Hva er målet ditt?- Har du noen skader?- Er det noen øvelser du liker spesielt godt? hvorfor?- Er det noen øvelser du ikke liker? Hvorfor? Siter
Jeanette Strand Skrevet 1. november 2015 Forfatter Skrevet 1. november 2015 Målet er ned i vekt/fettprosent og opp i muskelmasse Har ingen skader Har ingen favorittøvelser for øyeblikket, det er heller ingen øvelser jeg misliker for tiden Siter
Zmurph Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Ok, velg en øvelse fra hver kategoriOverkroppsdag:Vertikal drag - Nedtrekk, chin upsHorisontal press - Benkpress, skråbenk, push ups, dipsHorisontal drag - Kabelroing, stangroing, enarms aroing, face pullsVertikal press - Skulderpress, arnoldpress, militærpressUnderkroppsdag:Hoftedominant øvelse - Markløft, strakmark, hoftehevKnedominante øvelser - Knebøy, frontbøy, utfall, bulgarsk utfallBakside lår - leg curl liggende, sittende, på fitnessball eller i slyngeMage - planke, ab rollout, beinhevGå for 20-35 reps totalt per øvelse. Så 4 x 4-6 eller 3 x 8-12 reps kan funke bra. Therese og misa_sophie93 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.