Gå til innhold

Beste tips for å gå ned 6 cm i midjen, men ikke slanke seg?


Royality

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått i oppgave å gå ned 6-7 cm i midjen innen 5 mnder, MEN jeg må ikke bli slankere i resten av kroppen. Helst også trene opp større rumpe, lår og "hofter".

Er det noen som har gode tips til treningsmetoder og øvelser for å bli slankere i midjen? Og til å trene opp en litt mer timeglassfigur med mer hofter?

Dansin, aerobic, styrketrening, jogging, rockering? Eller er det beste å bare trene variert med et sunt kosthold? Og da evt. hvilket kosthold?

Hadde vært glad for tips! Var ikke helt enkelt det her syns jeg.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrketrening!!

Knebøy, frontbøy, ufall, hip trust, glute bridge, bakspark, sidespark, etc. Med tunge vekter.

Kutt ned på karbo fra korn, ris, pasta og brød, spis fargerike karbo i bøtter og spann, aka grønnsaker, bær og frukt. tilstrekkelig nok protein og tilstrekkelig nok med fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening!!

Knebøy, frontbøy, ufall, hip trust, glute bridge, bakspark, sidespark, etc. Med tunge vekter.

Kutt ned på karbo fra korn, ris, pasta og brød, spis fargerike karbo i bøtter og spann, aka grønnsaker, bær og frukt. tilstrekkelig nok protein og tilstrekkelig nok med fett.

Okay, tusen takk for svar! Syns det var litt vanskelig å skulle gå ned såpass i midjen, og opp i hofter/rumpe. Så da trenger jeg tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, tusen takk for svar! Syns det var litt vanskelig å skulle gå ned såpass i midjen, og opp i hofter/rumpe. Så da trenger jeg tips! :)

Bygger du rompe og strammer opp midjen (nei, ikke 200 situps etter 2 timer på mølla, ikke timesvis med magetrening etc) samtidig så går vel det gulle godt. Husk at magen trenes ganske godt med beinøvelser/baseøvelser. I tillegg reduserer styrketreninga det indre vicerale fettet og gir deg en mer feminin look. Men det krever tunge vekter :), litt kardio og at du er i ett mildt energiunderskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygger du rompe og strammer opp midjen (nei, ikke 200 situps etter 2 timer på mølla, ikke timesvis med magetrening etc) samtidig så går vel det gulle godt. Husk at magen trenes ganske godt med beinøvelser/baseøvelser. I tillegg reduserer styrketreninga det indre vicerale fettet og gir deg en mer feminin look. Men det krever tunge vekter :), litt kardio og at du er i ett mildt energiunderskudd.

Tusen takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...