Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått i oppgave å gå ned 6-7 cm i midjen innen 5 mnder, MEN jeg må ikke bli slankere i resten av kroppen. Helst også trene opp større rumpe, lår og "hofter".

Er det noen som har gode tips til treningsmetoder og øvelser for å bli slankere i midjen? Og til å trene opp en litt mer timeglassfigur med mer hofter?

Dansin, aerobic, styrketrening, jogging, rockering? Eller er det beste å bare trene variert med et sunt kosthold? Og da evt. hvilket kosthold?

Hadde vært glad for tips! Var ikke helt enkelt det her syns jeg.... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrketrening!!

Knebøy, frontbøy, ufall, hip trust, glute bridge, bakspark, sidespark, etc. Med tunge vekter.

Kutt ned på karbo fra korn, ris, pasta og brød, spis fargerike karbo i bøtter og spann, aka grønnsaker, bær og frukt. tilstrekkelig nok protein og tilstrekkelig nok med fett.

Skrevet
  "Velvet skrev:
Styrketrening!!

Knebøy, frontbøy, ufall, hip trust, glute bridge, bakspark, sidespark, etc. Med tunge vekter.

Kutt ned på karbo fra korn, ris, pasta og brød, spis fargerike karbo i bøtter og spann, aka grønnsaker, bær og frukt. tilstrekkelig nok protein og tilstrekkelig nok med fett.

Okay, tusen takk for svar! Syns det var litt vanskelig å skulle gå ned såpass i midjen, og opp i hofter/rumpe. Så da trenger jeg tips! :)

Skrevet
  "Ingridtonheim skrev:
Okay, tusen takk for svar! Syns det var litt vanskelig å skulle gå ned såpass i midjen, og opp i hofter/rumpe. Så da trenger jeg tips! :)

Bygger du rompe og strammer opp midjen (nei, ikke 200 situps etter 2 timer på mølla, ikke timesvis med magetrening etc) samtidig så går vel det gulle godt. Husk at magen trenes ganske godt med beinøvelser/baseøvelser. I tillegg reduserer styrketreninga det indre vicerale fettet og gir deg en mer feminin look. Men det krever tunge vekter :), litt kardio og at du er i ett mildt energiunderskudd.

Skrevet
  "Velvet skrev:
Bygger du rompe og strammer opp midjen (nei, ikke 200 situps etter 2 timer på mølla, ikke timesvis med magetrening etc) samtidig så går vel det gulle godt. Husk at magen trenes ganske godt med beinøvelser/baseøvelser. I tillegg reduserer styrketreninga det indre vicerale fettet og gir deg en mer feminin look. Men det krever tunge vekter :), litt kardio og at du er i ett mildt energiunderskudd.

Tusen takk for tips! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...