Gå til innhold

Kreatin


Sajad

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen vet litt om hva slags bivirkninger kreatin har, blir veldig kvalm av det. Er det kaskje fordi det ikke oppløser seg ordentlig eller fordi det reagerer med andre ting jeg drikker? Har lest også at man får dårligere søvn osv. Hva mener dere om dette. 

Takk på forhånd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, lurer på om noen vet litt om hva slags bivirkninger kreatin har, blir veldig kvalm av det. Er det kaskje fordi det ikke oppløser seg ordentlig eller fordi det reagerer med andre ting jeg drikker? Har lest også at man får dårligere søvn osv. Hva mener dere om dette. 

Takk på forhånd 

Hvilket kreatin har du brukt og hvilken dosering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får de samme bivirkningene som deg @sajad - blir rett og slett kvalm av det ^_^..flere andre jeg har snakket med i årenes løp sier det samme, inkludert løs mage i enkelte tilfeller.

Jeg er i tillegg en av de som ikke får noen effekt av kreatin - det "sies" at 3 av 10 ikke merker noen virkning.

Kreatin er et av tilskuddene som ofte blir overdrevet av mange brukere ( i tillegg til protein), og det står mye rart på de forskjellige etikettene om hvor mye man skal ta pr. dag, beskrivelser på overdrevne oppstartsperioder osv...

-Man skal ha 5g pr. dag (antatt "ok" kvalitet på produktet) og det spiller ingen rolle når på dagen man skal innta det. Hvis du er en av de som har fått en "overdreven etikett" ville jeg ha redusert mengden litt og sett om det hjalp ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...