Gå til innhold

Forsvaret


Pjokk1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

På Forsvaret sine egne hjemmesider finner du det meste du trenger av informasjon :)

https://forsvaret.no/karriere/forstegangstjeneste?pk_campaign=Forsideknapper&pk_kwd=forstegangstjeneste-topp

Forsvaret har veldig mye varierte tjenester, så om du gir oss litt mer informasjon om hvor du skal tjenestegjøre så kan en også svare deg mer spesifikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker bare fra egen erfaring her, men jeg var i 2.Bn, som lett infanterist (altså full pakning, null kjøretøy og "gutta på skauen" i dager i strekk). Veldig fysisk og psykisk krevende til tider. Og jeg kan bare si en ting, som jeg skulle ønske jeg var klar over før jeg gikk inn. Og det er, bli vant med å gå med sekk! Ellers kan det være greit å pushe litt på kondisen. Styrke er ikke veldig sentralt. Mestparten av aktiviteten blir av typen utholdende styrke, så noe ny pers i benk er irrelevant.

Når det er sagt, så vil dere få en innledende periode, altså rekrutten, som vil forberede dere på selve tjenesten. Der får dere trent og terpa på det som er.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...