Gå til innhold

bulkprotein


Notsofatso

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Hyggelig å se at det blir skrevet om oss, jeg jobber nemlig for bulkprotein.

Det stemmer at vi helt nyoppstartet, MEN vi har norges mest erfarne produktuvikler på denne type produkter med oss og ansatte med lang fartstid i bransjen!
Vi har kuttet ut alt av mellomledd som grossister og butikker, og kan derfor sammen med store innkjøp gi dere disse prisene!
Vi kjører jevnlige konkurranser på facebook siden vår, så anbefaler dere å sjekke den ut :)
https://www.facebook.com/Bulkprotein-759607450832849

Dersom dere lurer på noe, er det bare å spørre. Jeg er dog ikke så mye inne her, men svarer så snart det lar seg gjøre på mail for bulkprotein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Etter å ha kjøpt en pose med Milk and Whey protein fra Bulkprotein så vil jeg si at jeg er veldig fornøyd!

Treningskompisen min fikk også smake og han ble også overrasket over smaken:)

Kjøpte med vanilje smak og vil si det er det beste proteinpulveret jeg har smakt noen gang. Så heads up for Bulkprotein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...