Gå til innhold

Online coaching - hva ønsker du?


Gosler

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg er har kommet såpass langt at jeg nå er i ferd med å lansere en ny hjemmeside for coaching / Personlig trener online. Jeg har hittil hjulpet flere å nå sine mål, og har gode referanser. For at jeg skal få en så god start som mulig ønsker jeg å spørre potensielle kunder hva de ønsker av en slik tjeneste og hva en kunne vært villig til å betale for:

- 12 ukers skreddersydd treningsplan

- Kostholdsplan

- Illustrasjonsvideo av øvelser

- Personlig oppfølgning ukentlig

- Trenings loggbok

 

Håper på konstruktive tilbakemeldinger, og også om noen har noen kule ideer :)

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På generelt grunnlag vil jeg si det er litt vanskelig å si noe om betalingsvillighet med så lite info, uten å vite noe om hvilket nivå du er på, bakgrunn/utdannelse, erfaring, sertifiseringer etc. Jeg har hvert fall ingen forutsetninger for å gi deg noe fornuftig svar på dette, som om responsen uteblir her, så vet du kanskje hvorfor.

 

Og btw: la dette dreie seg om markedsundersøkelse, og ikke la dette skli over i reklame/rekruttering for den nye tjenesten din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...