Gosler Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 Hei, jeg er har kommet såpass langt at jeg nå er i ferd med å lansere en ny hjemmeside for coaching / Personlig trener online. Jeg har hittil hjulpet flere å nå sine mål, og har gode referanser. For at jeg skal få en så god start som mulig ønsker jeg å spørre potensielle kunder hva de ønsker av en slik tjeneste og hva en kunne vært villig til å betale for:- 12 ukers skreddersydd treningsplan- Kostholdsplan- Illustrasjonsvideo av øvelser- Personlig oppfølgning ukentlig- Trenings loggbok Håper på konstruktive tilbakemeldinger, og også om noen har noen kule ideer Takk på forhånd! Siter
Andy Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 På generelt grunnlag vil jeg si det er litt vanskelig å si noe om betalingsvillighet med så lite info, uten å vite noe om hvilket nivå du er på, bakgrunn/utdannelse, erfaring, sertifiseringer etc. Jeg har hvert fall ingen forutsetninger for å gi deg noe fornuftig svar på dette, som om responsen uteblir her, så vet du kanskje hvorfor. Og btw: la dette dreie seg om markedsundersøkelse, og ikke la dette skli over i reklame/rekruttering for den nye tjenesten din Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.