Gå til innhold

Kan det være tretthetsbrudd?


Aequitas

Anbefalte innlegg

Jeg var ute og løp i fjellet på tirsdag, og siden det har jeg hatt vondt i foten. På oversiden, omtrent akkurat der hvor foten er høyest.

Det er veldig vondt å gå, og jeg kan kjenne litt "murring" når jeg sitter stille også.

For øvrig gjør det ikke vondt når jeg klemmer på..

Virker nesten som vondten forplanter seg langs det benet som går til stortåa når jeg jeg går..

Kan det være tretthetsbrudd? Skal få sjekket det, men det er så inderlig lang ventetid hos legen, og eeeegnetlig skal jeg delta på Viking Race på lørdag [ATTACH]165860[/ATTACH]

post-25864-14441006213757_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjedde akkurat det sammen med meg nettopp! Fikk tretthetsbrudd og noen småli' irriterte sener/muskler etter noen løpeturer (tror jeg). Skulle bare ta det med ro i minst 6 uker, altså bruke litt sunn fornuft; ikke løpe, klatre eller annet som gjør vondt. Sykle derimot har gått fint. Foten var vond i 2-3 uker, men nå er den så fin at jeg kan dra på fjelltur (y) Kommer dog ikke til å klatre eller løpe på enda noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil1234, tusen takk, skal handle dette i morgen! Alt som kan hjelpe er hjertelig velkommen :-)

Julie_G, huff, føler med deg! Fikk beskjed om ikke å belaste foten i minst fire uker. Kjenner alt jeg er rastløs, hehe...

Jeg har nok vært vel ivrig i løpinga, uten at kroppen egentlig har vært klar for det.. jaja, får håpe jeg kan gå ordentlige turer snart i hvert fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...