Gå til innhold

Ny på IF, tips til måltider


Anbefalte innlegg

Kjønn: Gutt

Alder: 21

Vekt: 65kg

Høyde:180 cm

Trener: Styrke 4 ganger i uken

Mål: Gå sakte opp i vekt, og senke fettprosenten.

Tynnfeit

Hei, jeg skal prøve meg på IF og trenger forslag til måltider. TDEE er i følge denne:http://iifym.com/tdee-calculator/ rett under 2500 kalorier. Jeg ønsker å gå sakte opp i vekt, og bør vel ligge 200-300 kcal over dette? Skal trene fastende og bryte fasten ca 13:00-14:00. Satser på tre måltider og tenkte å ta en Mutant Mass når jeg bryter fasten. Siden det største måltidet skal være den som bryter fasten blir denne spist på jobb/lesesalen. Bør derfor være greit å spise kaldt.

Noen forslag folkens? Jeg prøver å begrense inntaket av laktose så mye som mulig pga magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 180cm, veier 65kg, og vil kjøre IF samtidig som du går opp i vekt og senker fettprosenten? Det synes jeg ikke du skal gjøre.

Tatt i betraktning at du er undervektig burde du simpelthen spise et normalt, variert kosthold hvor du får i deg 150 gram proteiner, 250-300 gram karbohydrater (fra gode kilder) og 70-90 gram sunne fettyper. Du burde bruke pengene som nå går til Mutant Mass (søl) på kylling, ris, poteter og brokkoli. Du burde justere karbohydratene og fettet litt opp hvis du ikke går sakte opp i vekt, eller litt ned hvis du går for fort opp. Da justerer du bare karbohydratene.

Der fikk du mine 2 cent, som du på ingen måte ba om, og som på ingen måte svarer på det du faktisk spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med anorakk. Nå har du 6-7 gode måner du kan bulke på. Du er lett som en fjær, så målet burde være å gå opp X antall kg. Hvis du er flink nå og legger fra deg tanken på six-Pack noen måneder har su muligheten til å få en PHET fysikk til neste sommer. Å lean bulke på IF på den kroppsvekta er ingen god ide. Benytt heller anledningen til å unne deg litt godsaker og god mat/drikke.

Whatever floats Your boat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...