Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har trent ca 1,5 år på treningstudio, og lurer på om noen kunne hjelpe meg videre med innspill til et nytt program. Har de siste 6-7 ukene kjørt et program jeg fant her(Phat), og dette programmet skal jeg kjøre i noen uker til før jeg tar til på nytt. Akkurat nå trener jeg 5 ganger i uken.

Vekt: 76kg høyde: 178cm alder 17

Her er baseløftene mine 1RM:

Knebøy: 70KG

Benkpress: 82,5kg

markløft: 112,5kg

Skulderpress: 50/47,5kg

Pull ups: 1 pull up med 10kg hengende under

Jeg er svakere i ben i forhold til overkropp. Kroppsdelene som henger litt etter, med tanke på muskelmasse er i hovedsak bryst og tricep. Tricep og generelt ben er mest underutviklet rent styrkemessig. Det jeg ønsker er program som tar utgangspunkt i mine svakheter. Noen som har erfaring med et bra treningsprogram? der man øker i både styrke og muskelmasse. :)

Jeg har som mål å klare 100kg knebøy, 105kg i benkpress, 135kg markløft og 70 i skulderpress innen februar. Er disse målene realistiske?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34128-hjelp-til-nytt-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør som LeanMachine sier. Du trenger ikke et program som spesifikt tar for seg dine "svakheter", du trenger bare å bli sterkere jevnt over.

Det er vanskelig å tro at du har en utpreget svak triceps, tatt i betraktning at benkpressen din er over kroppsvekta di.

SS er perfekt for et person som allerede er sterkere i overkroppen enn underkroppen, siden du må gjøre knebøy 3 ganger i uka. Good times ahead!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...