Gå til innhold

Kan noen se litt på dette treningsprogrammet!


Marius1994

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Hei. Det var et omfattende program, med lite hvile. Dersom du ønsker råd vet jeg at alder, kjønn, vekt og daglig kcal samt mål med trening er lurt å sette opp. Hvor lenge har du trent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år gammel, 175 høy, ca 74 kg. Atletisk bygd. Trent sammenhengende nå i snart et halvt år, men har trent en del tidligere. Mål med treningen er en fin og markert kropp med lav fettprosent. Jeg teller ikke kalorier men prøver og spise sunt å ikke overskride 2300 kalorier dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først fant jeg en masse øvelser som skal være av de bedre, og har prøvd og ta med alle de viktigste øvelsene (baseøvelser/flerleddsøvelser) . Så byttet jeg ut noen som ikke funket for meg og min kropp. Da er det vell ca de på programmet jeg sitter igjen med. Før gjorde jeg stort sett 8 reps, nå tenkte jeg og variere mellom 6 og 10 reps for litt mer volum? Jeg lagde dette programmet i militæret da det ikke var noe og gjøre på kvelden så det gikk greit og trene såpass mye, jeg føler det fortsatt går greit, jeg har prøvd og gjøre sånn at hver muskelgruppe får nok hvile selv om jeg trener nesten hver dag :) prøver også og kjøre litt ekstra på de store øvelsene som benk, knebøy da det er derfor det er 2 ekstra sett på de :) tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett på en del programmer men fant in som ikke noe som var akkurat det jeg tenkte på, også har jeg trent nesten som det programmet jeg har der i et snart et halvt år, og jeg ser jo at det fungerer på kroppen :) men det er jo lagt ifra perfekt så innspill hadde vært ønskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du satt grense på 2300 kcal om dagen? Har du en god del muskelmasse fra før av og skal ned i fett% eller vil du litt opp i masse? Jeg kan love deg at du må opp i kcal om du ønsker mer muskler, til og med lille meg spiser mer mat enn det om dagen :)

Jeg kan også nesten garantere at de programmene som ligger her inne på fitnessbloggen gir deg de resultatene du ønsker om du følger de til punkt og prikke over tid - med nok mat og hard nok trening er det bare tid som spiller inn - som du sikkert vet. De fleste programmene er satt opp av folk som har peiling, så tipper de er satt opp sånn som de er satt opp av en grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...