Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg er ei kvinne på 1.55 cm, som har gått ned fra 71kg - 58kg, ved å gå i kaloriunderskudd, ete rett og trene. Jeg vil ha en "fit" kropp, med antydninger til muskler. Er det idieelt for meg å begynne å ete mer nå, og virkelig fokusere på styrketrening? Eller er det bedre og miste enda litt mer vekt først?

Jeg synes overgangen er litt vanskelig, jeg har spist 1400-1500kcal pr dag, og viss jeg plutslig øker til 2100kcal så går det vel rett opp?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34093-ned-mer-i-vekt-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer :-)

Du har virkelig gjort en kjempejobb! Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Begynte i går med å øke inntaket med 100 kcal. Skal øke ca hver 14. Dag inntil jeg har nådd døgnbehovet mitt (som gitt min høyde/ mitt aktivitetsnivå ligger på 16-1700 kcal). Blir kjekt å følge deg, lykke til :-)

Tine

Du er ca like høy som meg og veier sånn ca like mye som meg. . Nå vet jeg ikke hvordan kroppssamensetningen din er, men om jeg var i din situasjon ville jeg nok startet med reversert diett, som er nevnt over her.

Ellers må jeg si gratulerer med fremragende resultat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...