Gå til innhold

Lakris1992

Medlemmer
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Lakris1992

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei! Jeg har slanket meg rett over 20kg, og har nå ligget stabilt på 52kg, siden Desember 2015, og jeg har klart å øke matmengden uten å legge på meg (gikk på Grete Roede). Jeg trener ca 4-5 dager i uken, både styrke og kondisjon. Og jeg er aktiv på fritiden ellers (går for ekspempel til og fra jobb hver dag osv) Men jeg vil jo ha resultat av treningen min, noe jeg føler jeg får, men jeg vil ikke "waste" treningsøktene på dårlig mat. Så jeg bare lurer på hvor ofte mener dere det er ok å kose seg? Da tenker jeg feks ete en pizza på peppes, spise litt smågodt, eller ete et kakestykk
  2. Irriterer meg SYKT over enkelte ting når det kommer til dusjing. Jeg dusjer etter hver økt, og garderoben vår er utrolig liten. Men viss det feks kun er meg og en anna i garderoben, så setter likevel den personen seg RETT vesiden av meg! Ubehagelig når man er naken og vil tørke seg ifred.
  3. Ja, kan jo prøve det Pleier å varme opp med 10 min jogging, men kan prøve enda litt lengre kanskje da
  4. Jo, seffølgelig ment som en spøk
  5. Skjegg er sååå hot! Men skal være menn!
  6. Jeg trener som regel 5 dager i uken(Hvor jeg ofte har 2-3 intervall & 2-3 styrkeøkter). Jeg har trent i flere år (løping, sykling, og styrke, men nylig virkelig tatt bein,rumpe og lår seriøst ) Jeg trener fast på en beintøff saltime hver tirsdag, sirkeltrening som går på rumpe og lår. Og det blir en sinnsyk syrefest av det. Etter en slik økt har jeg gangsperre tirsdags kveld tom fredag, det er litt irriterende for hindrer meg litt i å yte mitt beste. Jeg har nå gått på denne saltimen 6-7 uker (1 gang i uken) + en tøff beinøkt selv i uken. Når slutter jeg å få gangsperre? Er det ev
  7. Okei, skal lese om det. Jeg har utsatt å gå opp i kcal ganske lenge, for jeg er så redd for at vekten skal gå opp igjen Jeg har hørt at det er når man skal begynne å spise igjen, man ofte kan legge på seg veldig mye.
  8. Jeg bruker xs-s. Men jeg er veldig lav (155cm), så jeg drar litt lite på høgden og
  9. Midjen min er bare 64 cm, så vet ikke hvor mye mer den kan gå ned men Men skjønner poenget ditt! Bare for å ha det sagt så har jeg trent hele tiden altså, 5 dager i uken i over et år
  10. Den blå er str : 34-38, veldig mykt materiale, men for stor til meg. Brukt en gang. Også den med blomster (lange armer og litt "kort"): str S. Brukt 2-3 ganger.
  11. Opprinlig pris: 699,- Kun brukt en gang. Str S
  12. Jeg vet det, men jeg er veldig fornøgd medstørrelsen min og vekten min nå 😊 Så jeg vil ikke ha muskler for å bli større, men mer definert.
  13. Hei! Jeg er ei kvinne på 23 år. Vekt: 51-52kg og 155cm høy. Jeg har slanket meg ca 20 kg, ved hjelp av Grete Roede. Har ligget på 1500-1700 kcal. (Fra Feb 2015- Feb 2016) Nå er jeg ganske fornøgd med størrelsen og vekten min, men har lyst på definerte muskler. Vil ikke opp i vekt! Nå eter jeg i gjennomsnitt 1600kcal pr dag, og vekten min står stille, kanskje 100-200 gram ned i veken. Musklene i magen, leggene, og armene skimter jo godt gjennom når jeg strammer, men jeg vil de skal synes når jeg ikke strammer også Jeg trener 5 dager i uken (2-3 økter kondisjon (spinni
  14. Håper ikke jeg ødlegger tråden; MEN hvor ofte må man trene rumpen da, for å få resultater?
  15. Hei :-) Jeg har blitt veldig bakelysten i det siste! Er det noen som har tips til en matblogg, som baseres kun på sunn, evt sunnere alternativ? :-)
×
×
  • Opprett ny...