Gå til innhold

Hvorfor skal det være å vanskelig å komme seg ned noen kilo??


Tine

Anbefalte innlegg

takk for super kommentar :) det trengte jeg å høre :p

Det er lett å la følelsene rive tak.. men det handler nok om å akseptere den jeg er i dag. Men håpe om å komme meg ned noe i fett prosent den er der ;)

Blir du sterkere er det nesten ikke til å unngå at du får større muskler. Får du større muskler utgjør fettvev en mindre prosentandel av kroppen. For å bli sterkere trengs god mat, nok søvn og riktig trening, ting som også er med på å bygge en sunn kropp med overskudd til hverdagen og fornuftig, sunn fettprosent. (y)

Edit: Fokuser på ytelse fremfor kroppsvekt. Førstnevnte er viktig for livsglede og helse, sistnevnte har absolutt ingen positive sider uansett hvordan man ser på det. Det er til info damer her inne som veier over 70kg og har kurver damer flest bare kan drømme om der de står på tredemølla og gruer seg til dagens lavfettsalat. Sterke, flotte damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...