Gå til innhold

Kosttilskudd til å redusere fettprosent og øke muskelvekst


Beatesh95

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 20 år, som veier 64 kg og er 1.68cm høy. Jeg har litt overflødig fett på mage, rygg, armer og lår som jeg ønsker å få mer fast. Muskler i armer og ben har jeg fra før av, men jeg har ikke trent på en stund så det har begynt å bli litt slapt noen steder. Jeg ønsker nå å gjøre noe med dette, og vil få til et treningsprogram som varer i ca 4 uker, fordi jeg ønsker et kjapt resultat. Spørsmålet mitt er om noen her inne har noen gode råd/ tips til mat og kosttilskudd jeg kan gå til innkjøp av. Jeg har hørt mye om kosttilskudd som fatburner etc, men jeg vet ikke om dette hjelper på fettprosent? Jeg ønsker lav fettprosent og markerte muskler. Blir glad for all hjelp jeg kan få, da dette er ganske nytt for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Jeg kan ikke dette så godt. Men det finnes ingen snarvei. Kcal inntak må være mindre enn det du forbrenner igjennom trening. Men ikke så lavt at kroppen din går i en krisetilstand. Mange treningsprogram her inne, anbefaler deg å få litt starthjelp fra en PT.

Dersom du bare vil ha hobbyråd her inne, bør du sette opp alder, høyde og vekt i tillegg til hva du vil trene og hvor mye. Så får du sikkert litt hjelp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...